Avatar billede template Nybegynder
02. april 2004 - 11:12 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke gemme billeder?

Hvorfor kan jeg ikke gemme billeder?
Jeg sidder og prøver at finde nogle fede wall papers, men hvergang jeg gemmer det f.eks på skrivebordet, kan jeg ikke se der er gemt noget som helst.
Hvad kan det være?
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. april 2004 - 11:19 #1
Du skal tømme din internet cache. Når den er fuld opfører IE sig mærkeligt.

I IE funktioner - indstillinger - slet filer og slet cookies, det skulle klare problemet
Avatar billede turaxis Nybegynder
02. april 2004 - 12:02 #2
Hvis svaret fra Bufferzone ikke har hjulpet...

Og du er sikker på at det er skrivebordet du gemmer på ?
prøv at vælg "gem som" og så gem dine billeder i en mappe på c:\billeder\
Avatar billede magictouch Nybegynder
02. april 2004 - 13:41 #3
Eller du kan vælge på websiden-anvend som baggrund, så bliver det wallpaper
Avatar billede template Nybegynder
03. april 2004 - 00:05 #4
Jeg kan overhovedet ikke gemme nogen former for billeder nogen stedr???????????????
Jeg har slettet cookies og filer osv. under indstillinger.

Det er en helt ny bærbar, men jeg har tilgengæld via en mini harddisk overført en masse musik og billeder fra min gamle pc.
Vi snakker ca. 3000 billeder og ca. 70 sange.
Men der skulle da være mere plads end som så ikke?
Det er mindst en 40-50 GB harddisk, da det er en splinter ny dell inspiron 510m.

Betyder det her at den er is stykker?
Avatar billede turaxis Nybegynder
03. april 2004 - 00:11 #5
prøv at højreklik på drevet, og se hvad du har tilbage af ledigt plads... - 3000 billeder kan nu godt fylde en del, hvis de ellers er i ok kvalitet.
Avatar billede turaxis Nybegynder
03. april 2004 - 00:19 #6
hvad skriver den af fejl besked når du prøver at gemme ??
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. april 2004 - 05:49 #7
Treesize kan vis dig nøjagtig, hvad du har af plads:http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml
Avatar billede turaxis Nybegynder
03. april 2004 - 12:47 #8
Kan ikke se hvorfor "Template" skal downloade et program, bare for at finde ud hvad der er af ledigt plads på harddisken ??

"dobbeltklik" - på "denne computer" derefter "højreklik" på drevet, og vælg "egenskaber". - så kommer den op med en side hvor du kan se hvor meget der er ledigt. - sværre er det ikke.

(at begynde at downloade et program, som også fylder, er for mig at se fuldstændigt unødigt).
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. april 2004 - 12:50 #9
turaxis> ville det ikke være venligt at lade spg. afgøre det?
Avatar billede turaxis Nybegynder
03. april 2004 - 15:27 #10
Migictouch - læs en gang til hvad jeg skrev.... - Jeg kom med min mening om at jeg ikke kan se hvorfor "template" skal downloade et program, når det han/hun har brug for er ret simpelt, at klare uden et sådan program. - Det er jo stadig op til "template" at afgøre om han/hun vil bruge dette program, jeg fortalte bare hvordan det kunne løses uden dette program, og tilmed på en ret enkel måde.

Så det jeg gjorde var faktisk bare at komme med en løsnings model, til "template". - Uden alle mulige underlige programmer, eller andre tiltag, og så er det jo op til "Template" at afgøre hvad han/hun vil.
Avatar billede template Nybegynder
04. april 2004 - 01:11 #11
hmm.Jeg har lige fundet ud af at det kun er med Mozilla browseren den ikke vil gemme billeder med.
IE og Opera virker som de skal.
Så det må være en ellr anden funktion i mozilla der ikke er som den skal være.

Nogen der ved noget om det?
Avatar billede turaxis Nybegynder
04. april 2004 - 11:04 #12
Prøv at chekke menu´en "Værktøjer" - "billedhåndtering"  samt "Værktøjer" - "Download-håndtering" for at se om du er kommet til at blokere noget der. (måske du lige skulle chekke "cookiehåndtering" (fra samme sted også)
Avatar billede template Nybegynder
05. april 2004 - 21:10 #13
Det hjaæp ikke. Er der andre steder jeg lige kan tjekke?
Avatar billede template Nybegynder
09. april 2004 - 11:53 #14
hmm.
Avatar billede magictouch Nybegynder
09. april 2004 - 12:00 #15
Prøv at stil spørgsmålet her: http://www.eksperten.dk/spm/Internet/