Avatar billede bassekristensen Nybegynder
02. april 2004 - 10:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

en formel samling

er der nogen som kender en formelsamling til excel.... ud over den der er i excel.  gerne online og gerne gratis..... også gerne i en fil af en slags.
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. april 2004 - 10:51 #1
Jeg har nogle matematiske formelsamlinger som word dokumenter du er velkommen til at få. Jeg kan først sende i aften. (har for så vidt intet med excel at gøre)
Avatar billede bassekristensen Nybegynder
02. april 2004 - 10:53 #2
jeg ved ikke om jeg kan bruge dem...men prøv at sende dem til min mail. hvis det er noget jeg kan bruge så får dui pointene...okay??
Avatar billede lasseo Nybegynder
02. april 2004 - 10:58 #3
En af ekspertens Excelhajer "bak" har også oversigt på sin hjemmeside:

http://tommy.bak.homepage.dk/

Klik på hans link til oversættelse. Den hjemmeside burde give Eksperten-point hver dag :o)
Avatar billede bassekristensen Nybegynder
02. april 2004 - 11:02 #4
jeg vil gerne have et svar fra lasseo..... det er en kanon hjemmeside du har givet mig.... bagefter lukker jeg dette spørgsmål... tak for et godt link..

-------------------------LUKKET--------------------------------------
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. april 2004 - 11:06 #5
glem point til mig, drop din e-mail så sender jeg i aften når jeg kommer hjem
Avatar billede lasseo Nybegynder
02. april 2004 - 11:08 #6
Det er bak, der fortjener points - vil du ikke oprette et spørgsmål: "point til bak"?
Avatar billede tobler Nybegynder
02. april 2004 - 14:30 #7
Vil også lige blande mig, for xlfdictionary fra Peter Loneley er bare kanon efter min mening!

Kig selv: http://homepage.ntlworld.com/noneley/