Avatar billede oggi Nybegynder
02. april 2004 - 00:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

opkoblingsproblem med modem

Jeg har lige lavet en repair. Alt fungerer fint undtaget: jeg kan ikke komme på nettet. Min opkobling er forsvundet.
Når jeg bruger guiden: opret en ny netværksforbindelse, vises kun mulighed for bredbånd uden kodeord. Alm modem/ISDN og bredbånd med kodeord er nedtonet og kan derfor ikke bruges.
jeg har ISDN. Hvordan kommer jeg på nettet igen ?
Avatar billede krohn Praktikant
02. april 2004 - 00:30 #1
Har din pc fundet dit ISDM modem, du kan se det under hardwear i system.
Avatar billede svart Nybegynder
02. april 2004 - 00:33 #2
Avatar billede oggi Nybegynder
02. april 2004 - 01:31 #4
>krohn >Modemmet er fundet i hardwarer. Men vises ikke i guiden: Opret ny forbindelse.
Avatar billede svart Nybegynder
02. april 2004 - 02:22 #5
Har du prøvet gennem kontrolpanelet at manuelt at tilføje modemet?
Avatar billede oggi Nybegynder
02. april 2004 - 13:26 #6
jeg har et alm modem og et ISDN. begge vises i enhedshåndteringen og fungerer korrekt.
Men hvis jeg vil oprette en forbindelse, viser guiden: installer en ny netværksforbindelse, at jeg kun har en bredbåndsforbindelse, hvad jeg jeg altså ikke har.
Avatar billede svart Nybegynder
02. april 2004 - 23:10 #7
ok. prøv at åben din www. vælg funktioner/internetindstillinger/forbindelser/og klik på tilføj. brug så denne guide, den er nok bedre!
Avatar billede svart Nybegynder
03. april 2004 - 18:29 #8
Kunne du bruge det ?.
Avatar billede oggi Nybegynder
05. april 2004 - 01:20 #9
>svart Det virkede heller ikke.
Jeg har fundet frem til at fejlen skyldes problemer med driveren til Lasat Speed II ISDN modem. Den udløser en fejl i registreringsdatabasen.
Jeg fik mine gamle opkaldforbindelser igen ved følgende operation i registreringsdatabasen:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RasMan\PPP\EAP
slette (mapperne 25 og 26
Tømme papirkurven
genstarte komputeren.