Avatar billede dvb Nybegynder
07. februar 2001 - 15:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kloge Åge spørger .........

Er der et meget lyst hoved der kan svare totalt skråsikkert på følgende: har installeret office 2000 Premium på PC i engelsk version. Kan man downloade en servicepack så den opfører sig som en dansk version ? - eller: vil installation af office 2000 Premium DK overskrive den engelske version ?
Har brug for et totalt sikkert svar.
Thanks !
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. februar 2001 - 15:23 #1
totalt skråsikkert... hmm, hvor sikkert er det?
Avatar billede hobbez Nybegynder
07. februar 2001 - 15:26 #2
Baseret på ligneden erfaringer med en gammel Office:

Nej, det er ikke nok at installere en servicepack, men du kan godt overskrive den med en dansk version.

/Rob
Avatar billede been Nybegynder
07. februar 2001 - 15:38 #3
Der findes et sted i software pakken hvor man kan tillægsinstallere dansk sprogversion og det kan derefter vælges i en af menuerne - jeg kan ikke lige huske hvilken menu, men det kan sagtens lade sig gøre.
Hvis du ikke kan finde ud af det så skriv lige så vil jeg bruge lidt mere tid på det.
Avatar billede repsac Nybegynder
07. februar 2001 - 15:43 #4
Jeg understytter been ... men det skulle efter sigende ikke være særligt godt ... det er vist ikke alt der bliver \"lavet om\" til dansk ...
Avatar billede master.1 Nybegynder
24. februar 2001 - 00:46 #6
Det kan ikke lade sig gøre at konvertere fra UK til DK.
Og det med at overskrive virker heller ikke optimalt, der er flere registrerede filer som kører UK men \"ikke\" bliver overskrevet eller fjernet, heller ikke hvis du afinstallere office bliver alle filer fjernet. (selv om de påstår det)
Avatar billede been Nybegynder
24. februar 2001 - 10:32 #7
Som jeg tidligere skrev så kan man installere en engelsk office og dernæst en langaugepack, når den er installeret kan man frit vælge sprog i menuerne, og man kan f.eks beholde den noget bedre engelske hjælpefunktion.