Avatar billede rocksound Nybegynder
01. april 2004 - 21:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bedste driver til et Chaintech GeForce FX 5600 Ultra?

Hej,

Hvad og hvor finder jeg de bedste af de bedste driver til ovennævnte grafikkort. Jeg har installeret driveren der fulgte med på CD, og opdateret den til den nyeste fra Nvidia's hjemmeside.

Men spillene kører ikke rigtigt som de skal. Og i den nye driver jeg har installeret er der ikke mulighed for at clocke.

Jeg ved godt jeg måske brude spørge på tweakup.dk, men den kan jeg ikke komme ind på lige nu.
Så jeg håber der er en her der kan hjælpe.

mvh.
Søren
Avatar billede rocksound Nybegynder
01. april 2004 - 21:33 #1
hov.. det er et kort fra Gainward
Avatar billede the_i Nybegynder
02. april 2004 - 09:02 #2
Den nyeste fra nvidia burde være det bedste uanset mærket på dit kort. Der er lige kommet en ny en ud, 56.72, tag lige at prøve den, den burde virke. Prøv i øvrigt først at afinstallere din nuværende så du er sikker på at den er 'helt ude'.
Avatar billede rocksound Nybegynder
02. april 2004 - 17:14 #3
Det er den helt nye jeg har installeret, og fjernede også den anden helt inden. Men der er ikke en OC menu i den nye driver.

Kender du et godt program til at overclocke GeForce FX? Det skal gerne have en form for test funktion, sådan man ikke går hen og skader kortet.

Mvh.
Søren
Avatar billede the_i Nybegynder
02. april 2004 - 18:26 #4
Jeg har ikke hørt om mange drivere der kan oc'e et kort. Det eneste program jeg kender er rivatuner, det kan du finde på tweak.dk. Jeg har dog ikke personligt de store oc erfaringer.
Avatar billede rocksound Nybegynder
02. april 2004 - 18:27 #5
Oki, helt i orden, jeg lukker her.
Avatar billede rocksound Nybegynder
02. april 2004 - 18:32 #6
jeg prøver at forhøre mig på www.tweakup.dk