Avatar billede burt28 Nybegynder
01. april 2004 - 19:51 Der er 11 kommentarer

navigator ipaq pocket pc h2210. hvordan får man den igang?

hej

jeg har købt en hp ipaq pocket pc som skal fungere som navigator i min bil. Der medfølger et program der hedder tom tom landekort
som jeg har instaleret , men så starter problemerne her , jeg kan ikke få denne lille satans maskine til at fungere online. den har siddet i bilen i flere timer og der er overhovedet ingen signal i maskinen. gps antennen ligger i forruden og lyser som den vist nok skal gøre. jeg har selvfølgelig også siddet med antennen ude af vinduet for at se om det ville give signal , det gør den ikke. er der nogen der har oplevet problemet før mig..
har prøvet at ringe til hp men de har ikke noget med kortene at gøre..
Avatar billede colabund Nybegynder
01. april 2004 - 20:29 #1
Er GPS-modtageren forbundet til ipaq-en med et kabel, eller er det en bluetooth-forbindelse??
Avatar billede burt28 Nybegynder
01. april 2004 - 20:52 #2
den er forbundet med et kabel.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. april 2004 - 22:37 #3
Hvilken forrude har din bil, hvis den har en afskærmet forrude duer det ikke
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. april 2004 - 22:38 #4
Du får mange flere informationer på www.tomtom-user.dk
Avatar billede colabund Nybegynder
02. april 2004 - 19:16 #5
Mærkeligt...
Jeg kan se siden (tomtom-user) på mit arbejde, men herhjemme kan jeg kun se overskrifterne???
Er den deltids-nede, eller blokerer min hjemmeopsætning for et eller andet??
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
02. april 2004 - 22:12 #6
Den kører fint, har du sat den til at kunne læse html, det skal den være
Avatar billede colabund Nybegynder
03. april 2004 - 08:06 #7
Mener du under: Funktioner-->Internetindstillinger-->faneblad: programmer-->HTML-editor???
Der var ikke valgt noget, så jeg satte den til "programmet Windows notesblok".
Men det har ikke hjulpet...??
Mystisk.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. april 2004 - 09:53 #8
Der har jeg min stående som Microsoft Word
Avatar billede no_stress Nybegynder
03. april 2004 - 10:00 #9
Har du valg den rigtige com-port. Dette gøres under funktionen GPS-status.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2004 - 20:46 #10
Jeg tror du har valgt at benytte en bluetooth GPS modtager selvom du har en med et kabel. På din PDA skal du klikke på start-> Programs -> TomTom Wizard. Så kliker du på Next og på Next igen. Klikker no til den første og Yes til den anden. Så klikker du på Finish og så (skulle det) virke :-)
Avatar billede mrmeee Nybegynder
29. maj 2004 - 13:13 #11
Der er lavet en opdatering til GPS softwaren til Tomtom (version 3.02)... Den løser en del af forbindelses problemerne specielt med en 2210.....
http://www.tomtom-user.dk/section/download/type.asp?iType=17