Avatar billede flinke Nybegynder
01. april 2004 - 15:46 Der er 4 kommentarer

Lokalt replika

Hej.

Jeg har et problem med det lokale replika.  Hvis jeg repliere fra serveren til en lokal bærbar pc fungerer alt perfekt.  Men hvis jeg sletter mails eller lanver entries i kalenderen og replikere tilbage til serveren fungerer dette ikke. Er der nogle der været udsat for dette eller har en forklaring?
Avatar billede leif Seniormester
01. april 2004 - 18:07 #1
Nu er den sat til at replikere begge veje ik' ???

Var ude for det samme hos en bruger men der var det simpelt at den var sat til at kun hente fra serveren intet andet.
Avatar billede flinke Nybegynder
02. april 2004 - 08:15 #2
Hej Leif.
Jo den er sat til at replikere begge veje.  Ellers har du ret i at ofte er det så små åndsvage ting man glemmer at tjekke.
Avatar billede wise Seniormester
19. maj 2004 - 17:54 #3
Hmmm, ellers er min ide noget med ACL?
Hvad sker der hvis du laver en manuel replikering, eller checker log.nsf bagefter, ignorer den så bare de ændrede dokumenter eller står der noget om at de er fundet med af en aller anden grund ikke kan opdaters?
Avatar billede flinke Nybegynder
24. maj 2004 - 11:13 #4
Det bliver bare ignoreret.