Avatar billede fixxxer Nybegynder
01. april 2004 - 10:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

aprilsnar? skat af vores point??

Læste lige nyheden "Skattepligtige point" og er dels forundret men også ved at grine mig selv i stykke!

At vi skal betale skat af de penge vi tjern, novel, men point som såvidt jeg erindre ikke kan bruges til NOGET SOM HELST andet end at få gode råd og vejledning (de er helt afmacheret, med den der "købekraft") og ligge højt på en top 10 liste.

Men lad os nu antage at de stakkels embedsmænd og kvinder i told og skat ikke har ment dette som en aprilsnar, hvordan skal vi så betale skat af vores point?? Skal vi sende dem 50% af vores point eller vil de ligefrem kræve penge af os??

Dette her ser ud til at blive en underholdende dag :-D
Avatar billede skab Nybegynder
01. april 2004 - 10:54 #1
Avatar billede fixxxer Nybegynder
01. april 2004 - 10:56 #2
hahaha var på vippen til at tro at den told og skat kunne have fundet på det :)
tak for oplysningen ;D
Avatar billede skab Nybegynder
01. april 2004 - 11:17 #3
He he - Ja, det var da lige ved, det ikke ville kunne komme bag på nogen :-)
Avatar billede temp_bruger Nybegynder
01. april 2004 - 11:32 #4
takker da lige skab for at reklamrer for mit spg/indlæg/sjov