Avatar billede coolioclm Nybegynder
01. april 2004 - 00:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sort Skærm ved Ctrl-s

Jeg kører Windows XP.
Når jeg trykker Ctrl-s på et vilkårligt tidspunkt, får jeg sort skærm.
Det er ligegyldigt om jeg står i Word eller i et andet program.

Når jeg nu får sort skærm kan jeg ikke gøre andet end at genstarte, men nu starter windows op med sort skærm, ikke engang Starten med Pw bliver vist. Eneste måde at komme ind i Windows er ved at aktivere VGA tilstand i opstarten.

Når jeg så kommer ind i windows og prøver at lave om på min 640*480 og 8 bit tilstand, går skærmen i sort. Ligegyldigt hvilken tilstand jeg vælger.

Eneste måde jeg har fundet som virker, er at bruge windowses "sidste kendte tilstand der virker".

Er der nogen der kender dette probelm.
Det må jo være en genvej fra et eller andet program, eller en underlig bug, som jeg ikke har hørt eller læst før.
Avatar billede ird Praktikant
01. april 2004 - 07:49 #1
http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Skaerme/

opret under den rette kategori så kommer der hurtigere svar :)
Avatar billede hcma Novice
01. april 2004 - 11:23 #2
gu' ved om det er et "1. april-drilleprogram"
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
01. april 2004 - 15:55 #3
Har du checket for virus? Backdoors? Spyware?
Avatar billede coolioclm Nybegynder
01. april 2004 - 23:03 #4
Jeg ved ikke om spørgsmålet skal være her. Det er nok ikke skærmens skyld, men mere computerens skyld.
Avatar billede coolioclm Nybegynder
01. april 2004 - 23:08 #5
Jeg opretter spørgsmålet igen under http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Skaerme/