Avatar billede robopolle Nybegynder
31. marts 2004 - 18:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af point

overførsel af point
Avatar billede robocyber Nybegynder
31. marts 2004 - 18:40 #1
dk
Avatar billede ird Praktikant
31. marts 2004 - 18:41 #2
ikke sgu da igen!!!!!
Avatar billede ird Praktikant
31. marts 2004 - 18:41 #3
du er hermed anmeldt igen
Avatar billede ird Praktikant
31. marts 2004 - 18:42 #4
http://www.eksperten.dk/spm/484072

først den ene vej og så den anden vej *GGG*
Avatar billede bearhugx Nybegynder
31. marts 2004 - 18:46 #5
ird >> hvorfor anmelde for at Polle overfører til Cyber - du har jo set, at snowball henstillede til at dette skulle ske -- at der er glemt et link til spørgsmålet er beklagelig, men selv overførslen er OK da den sker på henstilling af en coadmin...  *S*
Avatar billede norbert Nybegynder
31. marts 2004 - 18:47 #6
Ird: Denne gang skulle det da være iorden. Han giver jo bare pointene tilbage som han er blevet bedt om :-)
Norbert.
Avatar billede ird Praktikant
31. marts 2004 - 18:47 #7
kunne være rart med link til det så. Ja det er kommenteret fra snowball, det havde jeg kastet udaf hjernen beklager
Avatar billede norbert Nybegynder
31. marts 2004 - 18:49 #8
:-)
Men 31 sek. mellem spørgsmål og svar ...?.    :-)
Avatar billede kenp Novice
31. marts 2004 - 18:57 #9
ja så kan man undre sig om det ikke er fra samme computer/ip
Avatar billede mat Nybegynder
31. marts 2004 - 19:03 #10
Det kan man jo, man kunne også overveje muligheden for at de rent faktisk taler sammen eftersom de allerede har fortalt at de kender hinanden IRL, eller?

Iøvrigt vil man også kunne se flere brugere der er logget ind fra min IP eftersom jeg på mærkværdigvis også kender personer IRL der har konto på eksperten....men det er nok bare mig ;)

...enough with the mistænkeliggørelse ;)

mvh mat
Avatar billede ird Praktikant
31. marts 2004 - 19:26 #11
Kunne tyde på dobbeltbruger ja *G*