Avatar billede dyrby Nybegynder
07. februar 2001 - 10:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor ændre teksten af en style i dokumentet sig ikke når jeg ændre stylen

Nu har jeg gennem et par dage arbejdet med styles i word og der har ikke være problemer. Pludselig kan jeg ikke få teksten af en bestemt style til at ændre sig selvom jeg ændre den under \"format->style\" Den forbliver som den hele tiden har været? Det er sikkert bare en lille ting jeg har overset men jeg kan ikke finde ud af det. Er der nogen der ved hvad det er?
Avatar billede rohr Nybegynder
07. februar 2001 - 11:12 #1
har du husket at markere teksten ellers aknd et godt bliev problemer men det har du vel også
Avatar billede rohr Nybegynder
07. februar 2001 - 11:12 #2
glem det jeg lige har skrevet men stavning giver ingen mening
Avatar billede rohr Nybegynder
07. februar 2001 - 11:13 #3
det jeg ville skrive var: har du husket at marker
teksten inden ellers kan det godt give problemer.
Avatar billede dyrby Nybegynder
07. februar 2001 - 11:16 #4
Jeg vil ikke makere teksten... der er rigtig mange steder rundt om i mit dokument hvor jeg har en bestemt style som jeg ønsker at ændre uden at skulle manuelt markere, det er en af årsagerne til at jeg overhovedet roder med styles. Det skal kunne lade sig gøre at ændre et sted hvor det så gælder for alle de steder hvor stylen bliver ændret alle de steder hvor den bliver brugt
Avatar billede rohr Nybegynder
07. februar 2001 - 11:23 #5
ohh det er det der er problemet. Nåå men jeg har haft en løsning på det problem men jeg kan selvfølgelig ikke huske hvordan jeg gjorde da jeg satte min egen maskine op til det men hvis jeg kommer i tanke om det så skal jeg nok skrive det til dig har du icq eller en mail hvor jeg eventuelt kan svare på dette?
Avatar billede dyrby Nybegynder
07. februar 2001 - 11:44 #6
Du kan skrive på jdhermansen@merlinholm.dk, men hvorfor ikke bare svare her på experten?
Avatar billede rohr Nybegynder
07. februar 2001 - 11:50 #7
fordi jeg nok løser det derhjemme og jeg ved ikke hvorfor men jeg kan ikke komme på nettet men der kommer en tekniker og kigger på det i løbet af ugen. så ville jeg blive nød til  at gøre det fra min praktikplads og jeg ved ikke hvad jeg skal imorgen så nu før vi at se men ellers tak for mail adressen har du ICQ
Avatar billede dyrby Nybegynder
07. februar 2001 - 11:53 #8
nej igen icq- firewall´en her lukket for stort set alt.. :(
Avatar billede knudnielsen Nybegynder
07. februar 2001 - 12:01 #9
Vælg Format - Style - Modify og prøv at sætte \"flueben\" i Automatically Update
Avatar billede dyrby Nybegynder
07. februar 2001 - 12:27 #10
Det er ikke det... jeg trode også først det var det, men det flueben gør bare at hvis du retter i en style i documentet (i teksten på siden) retter den automatisk alle andre steder med samme formatering. Det skal den ikke... Den skal kun ændre andre steder når man går ind i: Format - Style - Modify og ændre stylen der. Desuden har jeg prøvet at sætte en flue ben der, rette direkte i documentet, og forventede så at den ville rette stylen andre steder også, men det gør den ikke.
Mit problem er især mærkeligt at det virker med nogen styles men ikke med nogle andre??? jeg ved godt det lyder forvirende men det er jeg altså også ;)
Avatar billede poker Nybegynder
19. september 2001 - 15:39 #11
Nå der er vist lidt gammelt det her problem...men anyway..
Husk, at der jo kan ligge direkte formatering ovenpå det der kommer fra stylen. Lissom flere lag maling. Direkte tegnformatering fjernes med ctrl+<mlmrum>, og direkte afsnitsformatering med ctrl+Q
Avatar billede dyrby Nybegynder
20. december 2001 - 16:01 #12
Det er så længe siden at jeg har glemt hvad det drejer sig om... så du får bare pointende :) så jeg kan få lukket spg.