Avatar billede claus84 Nybegynder
31. marts 2004 - 13:19 Der er 6 kommentarer

netværksteder probs

Heysa der ude.
Har et problem som en af jer der ude kan hjælpe mig med. Mit problem er det at nogen gange kan jeg se alle vores 3 arbejds grupper i mine netværk steder. Nogen gange kan jeg kun se min egen. Hvis jeg går ned i start og kør og skriver \\ipadresse på en af de andre computer så kommer jeg lige så fint ind på den.
Nogen der har en ide til hvor det kun er nogen gange jeg kan se alle netværk i netværksteder og ikke hele tiden?
Avatar billede kenp Novice
31. marts 2004 - 17:25 #1
lad mig gætte på at det som regl er lige efter du har startet op du har problemet? eller du ikke har en router.
Avatar billede claus84 Nybegynder
31. marts 2004 - 21:11 #2
vi har router og det er imens de er oppe.. man kan se dem i et stykke tid også lukker man netværk steder ned også næste gang man åbner den så kan de være væk..
Avatar billede davy Nybegynder
03. april 2004 - 09:18 #3
Hi Claus

Hvilken router har du ?

davy
Avatar billede claus84 Nybegynder
03. april 2004 - 10:18 #4
ingen ide.. serverne står inde hos jay.net lige pt..
men tror det er nogen netværk driver der gør det
Avatar billede davy Nybegynder
03. april 2004 - 20:19 #5
Hi Claus

prøv at fortælle mig din opsætning

davy
Avatar billede claus84 Nybegynder
03. april 2004 - 20:38 #6
Alle serveren har fastip , DNS, gateway osv. Alle sammen er samt op med windows 2000sp4 som alle går op i samme switch. mere du vil vide ?