Avatar billede knoth Nybegynder
31. marts 2004 - 10:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dedikeret Cs 1.6 server

Jeg har en dedikeret CS 1.6 steam server som er begyndt at ryge ned med fejl i mp.dll filen. Nogle andre som har haft denne fejl og muligvis har fundet fejlen ?
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2004 - 10:59 #1
Brug Linux eller BSD
Avatar billede knoth Nybegynder
31. marts 2004 - 15:38 #2
Kan da ikke være rigtigt at det ikke virker på en Windows 2003 server ???
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2004 - 17:09 #3
Ikke for noget! Men hvis du endelig vil køre HLDS i Windows, hvilket ikke er anbefalet pga. Windows bruger selv meget RAM osv. så gør det i Windows 2000 pro

En Windows2003 Server konster 9.000 kr i licens alene! Også bruger den 200md RAM bare i idle! og du har intet at bruge de DNS, DHCP, IIS osv. til! på en HLDS! Det er ikke fordi det heder Windows 2003 "Server" at det absolute er godt til server! Det pga. alle de services/server er der i selve windows!

Men med UNIX maskine kan du køre 3x20 solts HLDS 1,6 med 1GB ram og en 1Gzh AMD-TB På en windows kan du næsten ikke engang køre en! uden det lagger!

/G
Avatar billede knoth Nybegynder
07. april 2004 - 17:50 #4
Det er så også ok, det med ram og Licens. Men hvis jeg nu vil have den der på pt. så burde det vil også kunne lade sig gøre, eller har Valvet helt droppet support og en ordentlig server del til windows ?
Avatar billede knoth Nybegynder
03. maj 2013 - 14:31 #5
Lukket