Avatar billede jedi_wannabee Nybegynder
30. marts 2004 - 18:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"Siden kan ikke vises" kommer hele tiden

Hey mednørder.. :D

Jeg har et ret irreterende moment ved min browser.

Hver gang jeg skal besøge en side, siger den at "Siden kan ikke vises". Hvis jeg trykker F5 så kommer siden frem. Hvis jeg så skal ind på en underside, skriver den igen "Siden kan ikke vises" så jeg skal igen trykke F5 for at få siden frem.

Hvad kan dette skyldes og hvordan retter man det?

Håber virkelig nogle her kan hjælpe. Synes ikke det ville være så sjovt at installere Xp forfra igen. 1½ måned siden tror jeg jeg gjorde det sidst.

På forhånd tak.
Daniel
Avatar billede arlet Juniormester
30. marts 2004 - 18:40 #1
Du kan nøjes med at reinstaller internet explorer: http://www.arlet.dk/reinstaller_ie.htm
Avatar billede jedi_wannabee Nybegynder
03. april 2004 - 15:16 #2
hey... det lykkedes....
så hvis du prøver at komme det i et svar, så kan jeg give dig point.. :D

Whiiieee.........
Avatar billede arlet Juniormester
03. april 2004 - 16:23 #3
Meget gerne*S*