Avatar billede karim Nybegynder
07. februar 2001 - 00:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mikrofon

Hej! Jeg har været ude og købe en mikrofon, og kan ikke installere den, det jeg normalt få med, når jeg køber et styk hardware er jo en driver og det har jeg ikke fået med.
mikrofonen hedder ikke noget bestemt så hvad skal jeg søge efter når jeg skal installere den.
det jeg blandt andet skal bruge mikrofonen til er at ringe til fastnet fra pc\'en.
er der nogen eksperter eller er jeg gået forkert??

håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede kurtj Nybegynder
07. februar 2001 - 00:50 #1
Sæt den til mic.in eller Line-in lignende på dit lydkort. Husk at åbne i driveren til lydkortet. Den skal ikke installeres i den forstand.
Det andet skal du bruge et program til.
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
07. februar 2001 - 09:13 #2

..og lad mig i den forbindelse henvise til http://www.eksperten.dk/spm/48377
/Kenneth
Avatar billede kurtj Nybegynder
07. februar 2001 - 17:06 #3
Fint, tak for det jakel. ;)
Avatar billede karim Nybegynder
07. februar 2001 - 19:27 #4
Jeg siger mange tak for hjælpen til kurtj.
jeg har fået mine mikrofon til at virke, nu vil jeg se til det andet.

karim
Avatar billede kurtj Nybegynder
07. februar 2001 - 19:36 #5
Held med det!! ;)