Avatar billede met Nybegynder
30. marts 2004 - 10:37 Der er 4 kommentarer

IE og VPN

Jeg har problemer med at loade hjemmesider ved hjælp af min IE når jeg er på VPN. Jeg mener at der findes et eller andet som kan slås til eller fra hvis man gerne vil surfe samtidig med at man er på VPN?
Avatar billede Syska Mester
30. marts 2004 - 12:23 #1
Er da noget af en opgave du har fået af en programmør at være :-P
Avatar billede met Nybegynder
30. marts 2004 - 12:27 #2
Du siger noget. Problemet er at vores IT afdeling er underbemandet lige nu, da den ene er indlagt og en anden har fået et meget for tidligt født barn, så jeg er blevet kastet ud i nogle af deres opgaver. Det bliver rart når de kommer tilbage. :-)
Avatar billede Syska Mester
30. marts 2004 - 12:28 #3
ja, det kan jeg godt forstå :-)
Avatar billede chodeof72 Nybegynder
31. marts 2004 - 19:49 #4
hmm har du prøvet at slå "Use default gateway on remote network" fra
den befinder sig i :
din klient - Tcip/ip protocol - Advanced -
fjern det fluben der står der ;-)