Avatar billede met Nybegynder
30. marts 2004 - 10:34 Der er 3 kommentarer

Fælles kalender (tidsplaner) i Outlook 2000

Jeg kan sagtens finde tidsplaneren i Outlook XP, men den gemmer sig godt i Outlook 2000. Hvor kan jeg se fælles kalenderen henne når jeg befinder mig i Outlook 2000?
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. marts 2004 - 11:30 #1
Så vidt jeg husker kom Tidsplaner først med i XP udgaven. Du bør altså ikke kunne finde den i outlook 2000
Avatar billede met Nybegynder
30. marts 2004 - 11:41 #2
Vil det sige at det først med Outlook XP har været muligt at se de andre brugers kalender?
Avatar billede Syska Mester
30. marts 2004 - 12:22 #3
nej, du skal bare tilføje brugeren som en ekstra exhcange postkasse, så kan du se de ting i hans postkasse som du har rettigheder til.