Avatar billede buch_84 Nybegynder
29. marts 2004 - 23:13 Der er 2 løsninger

Frontpage problemer, kan ikke få den til at lagre oplysninger

Jeg har lavet et spørgeskema i frontpage, men jeg kan ikke få oplysningerne lagt ned...kan nogen hjælpe mig?

skemaet skal ligge på en server der tilbyder:
php
GD lib 2,0.
Sendmail (Qmail)
SSI
CSS
.htaccess
MySQL Database

Her er koderne:
<html>

<head>
<title>Spørgeskema</title>
</head>

<body>

<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
  <!--webbot bot="SaveResults" u-file="form_results.txt" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" -->
  <p><b>Spørgeskema.</b></p>
  <p><b>Køn:</b></p>
  <p><input type="radio" value="V1" name="R1">Mand&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
    <input type="radio" value="V5" name="R1">
    Kvinde</p>
</form>
<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
  <!--webbot bot="SaveResults" u-file="form_results.txt" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" -->
  <p><b>Boligtype:</b></p>
  <p><input type="radio" value="V1" name="R1">Almindeligt Hus</p>
  <p><input type="radio" value="V2" name="R1">Rækkehus</p>
  <p><input type="radio" value="V3" name="R1">Lejlighed</p>
  <p>
    <input type="radio" value="V4" name="R1">
    Værelse (Kollegium,
  Ungdomsbolig m. m.)</p>
</form>
<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
  <!--webbot bot="SaveResults" u-file="form_results.txt" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" -->
  <p><b>Årlig Hustandsindkomst:</b></p>
  <p><input type="radio" value="V2" name="R1">Under 50.000
  kr.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="radio" value="V3" name="R1">300.000 kr. -&nbsp; 400.000
  kr.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="radio" value="V4" name="R1">700.000 kr. -&nbsp; 800.000 kr.</p>
  <p><input type="radio" value="V1" name="R1">50.000 kr. - 100.000
  kr.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <input type="radio" value="V5" name="R1">400.000
  kr. -&nbsp; 500.000
  kr.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="radio" value="V6" name="R1">800.000 kr. -&nbsp; 900.000kr.</p>
  <p><input type="radio" value="V7" name="R1">100.000 kr. - 200.000
  kr.&nbsp;&nbsp; <input type="radio" value="V8" name="R1">500.000 kr. -&nbsp;
  600.000
  kr.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="radio" value="V9" name="R1">Over 900.000 kr.</p>
  <p><input type="radio" value="V10" name="R1">200.000 kr. - 300.000
  kr.&nbsp;&nbsp;
    <input type="radio" value="V11" name="R1">
    600.000 kr.
  -&nbsp; 700.000
  kr.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="radio" value="V12" name="R1">Ved ikke/ønskes ikke oplyst.</p>
  <p>&nbsp;</p>
</form>
<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
  <!--webbot bot="SaveResults" u-file="form_results.txt" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" -->
  <p><b>Hvordan bliver deres væge malet.</b></p>
  <p><input type="radio" value="V1" name="R1">Jeg maler selv.</p>
  <p><input type="radio" value="V2" name="R1">Jeg bestiller en maler.</p>
  <p>
    <input type="radio" value="V3" name="R1">
    Nogle gange maler jeg
  selv, andre gange bestiller jeg en maler.</p>
</form>
<table border="1" width="100%">
  <tr>
    <td width="50%">
      <form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
        <!--webbot bot="SaveResults" u-file="form_results.txt" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" -->
        <p><b>Til dem der maler selv.</b></p>
        <p><input type="checkbox" name="C1" value="ON">Jeg synes ikke der er en
        stor arbejdsbyrde.</p>
        <p><input type="checkbox" name="C2" value="ON">Det er for dyrt at
        bestille en maler.</p>
      </form>
    </td>
    <td width="50%">
      <form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
        <!--webbot bot="SaveResults" u-file="form_results.txt" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" -->
        <p><b>Til dem der benytter en maler.</b></p>
        <p><input type="checkbox" name="C1" value="ON">Jeg har ikke selv tid til
        at male.</p>
        <p><input type="checkbox" name="C2" value="ON">Jeg synes resultatet
        bliver bedre når det er en maler der gør arbejdet.</p>
        <p><input type="checkbox" name="C3" value="ON">Jeg har steder jeg ikke
        bryder mig om at male (f.eks. høje lofter, osv.)</p>
        <p><input type="checkbox" name="C4" value="ON">Jeg synes det er pengene
        værd at slippe for en ellers uoverkommelig opgave.</p>
      </form>
      <p>&nbsp;</td>
  </tr>
</table>
<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
  <!--webbot bot="SaveResults" u-file="form_results.txt" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" -->
  <p><b>Hvor bruger de Internettet fra</b></p>
  <p><input type="checkbox" name="C1" value="ON">Hjemme </p>
  <p><input type="checkbox" name="C2" value="ON">Arbejde</p>
  <p><input type="checkbox" name="C3" value="ON">Skole/uddannelse</p>
  <p><input type="checkbox" name="C4" value="ON">Bibliotek, Internetcafe m.m.</p>
</form>
<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
  <!--webbot bot="SaveResults" u-file="form_results.txt" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" -->
  <p><b>Hvilken type forbindelse benytter de.</b></p>
  <p><input type="radio" value="V1" name="R1">56 k modem.</p>
  <p><input type="radio" value="V2" name="R1">ISDN</p>
  <p><input type="radio" value="V3" name="R1">ADSL</p>
  <p><input type="radio" value="V4" name="R1">Hurtigere end ADSL</p>
  <p>
    <input type="radio" value="V5" name="R1">
    Ved ikke</p>
</form>
<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
  <!--webbot bot="SaveResults" u-file="form_results.txt" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" -->
  <p><b>Hvilken skærmopløsning benytter de.</b></p>
  <p><input type="radio" value="V1" name="R1">640x480</p>
  <p><input type="radio" value="V2" name="R1">800x600</p>
  <p><input type="radio" value="V3" name="R1">1024x768</p>
  <p><input type="radio" value="V4" name="R1">1280x1024</p>
  <p><input type="radio" value="V5" name="R1">1600x1200</p>
  <p>
    <input type="radio" value="V6" name="R1">
    Ved ikke</p>
</form>
<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
  <!--webbot bot="SaveResults" U-File="form_results.txt" S-Format="HTML/BR" S-Label-Fields="TRUE" B-Reverse-Chronology="FALSE" S-Builtin-Fields S-Form-Fields="B1" -->
  <p><input type="submit" value="Send" name="B1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <input type="reset" value="Nulstil" name="B2"></p>
</form>
<p>&nbsp;</p>

</body>

</html>
Avatar billede buch_84 Nybegynder
29. marts 2004 - 23:34 #1
ligger det ind under et andet spørgsmål
Avatar billede themaster Nybegynder
29. marts 2004 - 23:38 #2
Jeg vil råde dig til at gå ind på www.php.net og www.webcafe.dk
her kan du hurtigt og ret nemt lære både php og Mysql. Dette er meget nyttige værktøjer når man skal hente og gemme information fra brugere. (det er faktisk den hurtigeste måde at gøre det på.)
syntes du skal kigge derind ;-)

//themaster