Avatar billede Findahl Praktikant
29. marts 2004 - 19:30 Der er 12 kommentarer

Kan ikke lukke ned :o(

Hey folkens

Jeg har fået et problem, som jeg ikke kender nogen løsning til.

Når jeg lukker ned for min computer, sidder den fast i slutbilledet med den blå skærm og windows-ikonet. Herefter skal jeg så trykke på restart og slukke den efter nogle sekunder.

Hvad kan jeg gøre for at min computer lukker normalt ned igen?

En anden ting er, at der fremkommer en lille grå boks lige inden jeg lukker ned, hvori der står at computeren er ved at opdatere mit media..... hvad det end betyder?

Jeg håber én af jer kender noget til det, har en idé eller har været udsat for det samme.

På forhånd tak :o)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
29. marts 2004 - 19:34 #1
så prøv at updater hos MS..?
Avatar billede Findahl Praktikant
29. marts 2004 - 19:42 #2
Vil nogle ha' points - så svar dog :o) !!!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
29. marts 2004 - 19:45 #3
okay..O)
Avatar billede Findahl Praktikant
29. marts 2004 - 19:52 #4
Sorry...... men det var i et andet indlæg jeg skulle have skrevet: "Vil nogle ha' points - så svar dog :o) !!!".......

Jeg har fuldt opdateret mit MS.....så det er ikke det!
Avatar billede halifax Nybegynder
29. marts 2004 - 19:56 #5
Her er 15 trin til mulig årsag og løsning af shutdown problemer i Win98
http://aumha.org/win4/a/shutdown.htm

Dem kan du prøve af
Avatar billede bartfreak Nybegynder
29. marts 2004 - 19:57 #6
:O)
*G*

okay findahl....det går nok..
Avatar billede zeron1111 Nybegynder
19. april 2004 - 21:11 #7
Fjern og genstallér antivirus.
Avatar billede halifax Nybegynder
19. april 2004 - 22:23 #9
Det her  "ved at opdatere mit media..... hvad det end betyder?"

Windows afspiller en lyd, når det lukker ned. Hvis denne fil er beskadiget (det er en .wav-fil) eller en komponent til medieafspilning er det, kan det give problemer.

Det er beskrevet i mit tidl. link ovenfor.
Avatar billede jpvj Nybegynder
19. april 2004 - 22:25 #10
Jeg har typisk oplevet det når Windows "hænger" i nedlukningen af netkortet.

Nu er jeg W9x hader, så jeg har ikke brugt det OS i 6 år :-)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
19. april 2004 - 22:36 #11
hvorfor svarer/kommentere du så:?
syns det er et ok, styrersystem..O)
Avatar billede Findahl Praktikant
22. april 2004 - 15:02 #12
Tak for svarene..... jeg endte bare med at købe XP Prof

Kan jeg få et svar fra dig bartfreak?