Avatar billede solution Nybegynder
29. marts 2004 - 16:40 Der er 5 kommentarer

Rundll32.exe hjælp

Jeg har winXp som styre system.
Nyeligt installeret og 100% windows opdateret.
når jeg forsøger at lukke eller genstarte systemet, popper en skærm frem der forsøger at lukke rundll32.exe, men desværre forgæves.
Har i min frustration prøvet at slå filen fra i min jobliste, for derefter at slette den,men også forgæves da den bare vender tilbage efter genstart!
1.Kan nogen fortælle mig hvad rundll32.exe er for en fil
2.Hvordan får jeg min com. til at lukke når jeg beder den pænt om det?
Håber på hurtig hjælp :0)
Avatar billede terry Ekspert
29. marts 2004 - 16:50 #1
Avatar billede solution Nybegynder
29. marts 2004 - 17:07 #2
så mangler jeg bare at få min com til at slukke når jeg ber den om det?? mangler stadig hjælp
Avatar billede terry Ekspert
29. marts 2004 - 17:33 #3
Jeg kan ikke hjælpe dig med nr 2, da jeg kan ikke se hvad det er Rundll32.exe er i gang med!
Avatar billede terry Ekspert
30. marts 2004 - 21:54 #4
!
Avatar billede terry Ekspert
24. april 2004 - 10:16 #5
!