Avatar billede emma-sofie Nybegynder
28. marts 2004 - 23:26 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge ind som ADMIN

Hej Alle

Er meget NEWBIE i PHP, men har aligevel kastet mig ud i det.

Jeg har downloadet og implementeret et bookingscript her fra:
http://mrbs.sourceforge.net/

Jeg har også uploadet det til en test side, som kan ses her:

http://www.jasperfoto.dk/studie-booking/web/

MEN - Jeg kan ikke logge på som administrator og jeg syntes jeg har prøvet ALT hvad der står i de vedlagte read-me filer med mere....

Det er virkelig et stort problem for mig. Jeg har bakset med det nu i rigtig mange timer, så hvis jeg kan få hjælp, er det de bedste 200 point jeg nogensinde har delt ud....

Er der ikke nogle der kan hjælpe ? - Mange Tak

PS: Jeg er virkelig php nybegynder.

TAK
PS: Se http://www.eksperten.dk/spm/482808 for nogle af mine login forsøg.

PSPS: Har bl.a. set på
http://sourceforge.net/mailarchive/message.php?msg_id=6692855
at det måske har noget at gøre med ip nummer ????
Avatar billede weblockdk Nybegynder
28. marts 2004 - 23:57 #1
Jeg ville gå direkte ind i Databasen og oprette en ny admin - eller aflæse brugernavn og password der. Hvis admin ikke eksisterer, må der være en config fil som indeholder både brugernavn og password - eller beder dig om at indtaste den. Har du sat den rigtigt op?
Avatar billede weblockdk Nybegynder
29. marts 2004 - 00:02 #2
Jeg tror at det har noget med denne code at gøre:
-----------------------------------------------------
# The various level two users (can modify other peoples settings)
# By default, only localhost is an administrator.
$auth["admin"][] = "127.0.0.1";
#$auth["admin"][] = "administrator";
#$auth["admin"][] = "10.0.0.1";
#$auth["admin"][] = "10.0.0.2";
#$auth["admin"][] = "10.0.0.3";
----------------------------------------------------
har du sat denne rigtigt op i Config.inc.php?
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
29. marts 2004 - 00:05 #3
Tusind Tak for din reply...

Jeg har prøvet alle de muligheder der er inde i de forskellige oplysningsfiler....

Gå ind i databasen ?? - Det kan jeg vist ikke finde ud af !! Har du mulighed for at hjælpe ?? Prøv evt. lige selv at downloade den og se om du kan.

Sat rigtig op ?? Ja, det er jo det. Jeg syntes det hele ser rigtig ud....

Svar endelig tilbage..
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
29. marts 2004 - 00:12 #4
Hmm, ja det tror jeg også. Men nu er jo desværre ikke php-ekspert...

Men 127.0.0.1 - Er det ip-nummeret ?? - og i givet fald, hvilket skal jeg så sætte ind ???
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
29. marts 2004 - 00:26 #5
Hvad siger du ? / I ??

Som I nok kan forstå er jeg lidt lost med dette problem !!!    ;-)
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
29. marts 2004 - 15:29 #6
HJÆLP - Er der ingen PHP eksperter der kan hjælpe ???
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
29. marts 2004 - 23:09 #7
HJÆLP - Php eksperter søges...  ;-)
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
30. marts 2004 - 15:22 #8
HJÆLP HJÆLP - Det kan godt være der ikke er nogen der kan hjælpe !! Men hvad så med et godt råd til, hvordan jeg får løst mit problem ???
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
31. marts 2004 - 22:56 #9
Måske et andet fora ??? Nogen der har et godt sted !!
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
01. april 2004 - 10:07 #10
Hvad med dig Weblock ??
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
03. april 2004 - 00:55 #11
Hmmm - Det er bare ærgeligt  ;-(
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
05. april 2004 - 01:52 #12
Måske et andet fora ??? Nogen der har et godt sted !! !! !!
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
07. april 2004 - 02:14 #13
Jeg lukker spørgsmål og opretter det her.
http://www.eksperten.dk/spm/486736