Avatar billede the_edge Nybegynder
28. marts 2004 - 15:40 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Converter DVD til SVCD

Er der nogle der kender nogle gode programmer til at konvertere DVD til SVCD-VCD-avi-DIVx ?
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2004 - 17:03 #1
Yep, en god program er Super DVD RIPPER :)www.dvdtodivx.net
Avatar billede pureshit Nybegynder
28. marts 2004 - 21:12 #2
Avatar billede staffo Nybegynder
29. marts 2004 - 02:30 #3
Hvis det er kvalitet du søger kan jeg anbefale DVD2SVCD til at konvertere fra DVD til SVCD.... Og Gordian Knot til at konvertere fra DVD til AVI,DivX,XviD .... Du kan læse meget mere om de forskellige programmer der findes på http://www.dvdrhelp.com/
Avatar billede steffansp Nybegynder
02. april 2004 - 11:04 #4
Her kan du finde en masse forskellige guider til at konvetere... http://www.digitalempire.ath.cx/news.php
Avatar billede steffansp Nybegynder
22. april 2004 - 19:49 #5
Hva finder du ud af??? :o)
Avatar billede pureshit Nybegynder
19. august 2004 - 23:46 #6
Ja hvad finder du egentlig ud af?
Avatar billede the_edge Nybegynder
20. august 2004 - 17:09 #7
sorry trode jeg havde lukket den, jeg bruger Super DVD RIPPER. Tak for svarene