Avatar billede dejligeanders Novice
27. marts 2004 - 15:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HVor finder jeg en driver?

Jeg kan ik få mit tv-out til at virke på min stationære computer, og har fået at vide det må være fordi jeg har en forkert skærmdriver.
Grafikkortet er Geforce 2
Skærmen er en SyncMaster 755df
Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg henter den korrekte driver?
Avatar billede taskmgr Nybegynder
27. marts 2004 - 15:41 #1
Prøv med detonator driveren:
http://nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Avatar billede peet-49 Novice
27. marts 2004 - 15:41 #2
Avatar billede peet-49 Novice
27. marts 2004 - 15:42 #3
Du skal bruge Nwiew
Avatar billede edbsupport Nybegynder
27. marts 2004 - 15:42 #4
Hej,

Ja, det tyder på at det er en forkert driver, som du selv nævner. Prøv at kigge ind på http://www.nvidia.com, og se efter din driver dér.

M.v.h. Michael
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2004 - 15:50 #5
De hedder Detenator driverers, og http://guru3d.com har en del support på området.
Avatar billede bulbous Nybegynder
29. marts 2004 - 12:36 #6
www.windrivers.com har er masse drivere. Mon ikke du kan finde den rigtige der?

Userid: drivers
passw.: all
Avatar billede bulbous Nybegynder
29. marts 2004 - 12:37 #7
UPS...userid og passw. fungerer ikke længere....
Avatar billede peet-49 Novice
29. april 2004 - 09:03 #8
www.driverguide.com brugernavn og password er som 12:36:07
Avatar billede dejligeanders Novice
23. februar 2007 - 14:54 #9
Tak for svarende alle sammen... der er dog ik nogen af jer der har registreret et svar som jeg kan godkende, så blir nødt til at lukke tråden ved at godkende dette... men mange tak:) Hvis der er nogen der gerne vil have pointene er i velkomne til at skrive hvordan jeg kan give jer dem!