Avatar billede erikolsen Nybegynder
27. marts 2004 - 10:44 Der er 6 kommentarer

Hjælp! Jeg bliver nægtet adgang!

Jeg prøver at komme ind på www.sa.dk (statens arkiver), men får følgende meddelelse:
"Access denied to system because of URL Filter Configuration", men jeg har kørt forbindelsen flere gange før uden problemer??!!
Hvad sker der?
Kører Windows XP Home over en router ,D-Link 604
Avatar billede ellebab Nybegynder
27. marts 2004 - 10:47 #1
Får sammen fejlmeddelse, så det være deres side det er galt med.
kører selv windows XP over en Cisco 677 router
Avatar billede s_f Nybegynder
27. marts 2004 - 11:11 #2
Jep, jeg for os fejl..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
27. marts 2004 - 11:13 #3
Prøv denne i stedet - http://www.arkivalieronline.dk/
Avatar billede erikolsen Nybegynder
27. marts 2004 - 11:19 #4
Mange tak for hurtige svar!!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
27. marts 2004 - 11:23 #5
Kunne du bruge det link jeg smed som en alternativ indgang ?
Hvis ja, tillader jeg mig at lægge et svar til accept ;o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. april 2004 - 23:03 #6
"erikolsen"
Du er måske ikke klar over det - men hvis et eller flere af de svar du har fået har hjulpet dig, er det meningen du skal acceptere svaret/svarene for at afgive de udlovede point som så lukker spørgsmålet.

venligst /victor-1