Avatar billede fru_t Nybegynder
26. marts 2004 - 16:17 Der er 5 kommentarer

wmv kan ikke importeres i MX!?

Hej!

Jeg har en wmv-movie, jeg skal have ind i flash. Men Flash MX skriver, at den ikke kender formatet, og derefter bliver jeg spurgt, om jeg vil importere via quicktime. Om jeg svarer ja eller nej til dette spørgsmål leder mig det samme sted hen - ingen vegne. Jeg får en ny besked om, at importen ikke lykkedes.

Jeg kunne læse i Help, at jeg blot skulle have DirectX installeret. Det har jeg nu, men det hjælper intet.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede _k Nybegynder
26. marts 2004 - 16:25 #1
Hvad med at konvertere din wmv-fil til et andet format som Flash er synes bedre om (avi, mov)? - Det kan du gøre i programmer som f.eks. Premiere og After Effects og vistnok også i Windows Movie Maker??
Avatar billede fru_t Nybegynder
26. marts 2004 - 16:37 #2
Det ser ikke så kønt ud. wmv er et komprimeret format, og videoen bliver meget grim af at blive ændret til et andet format. (Men det kan jo blive løsningen, hvis ikke andet lykkes).
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. marts 2004 - 17:44 #3
Hvorfor opretter du spørgsmålet igen?
Avatar billede pyroman Nybegynder
26. marts 2004 - 17:56 #4
Jeg tror det går helt an på hvilke programmer du anvender til at konvertere med... Men hvilke du skal bruge skal du nok ikke spørge om her i denne kategori...

Desuden er der en masse instillinger for både import og export af filmklip i flash - det kan være at du skal ændre på disse for at kvaliteten bliver god...
Avatar billede fru_t Nybegynder
26. marts 2004 - 18:06 #5
ok. Jeg har fundet en ven, som kan hente wmv ind i flash, og nu sender han flash-filerne til mig. En besværlig løsning, men det virker.