Avatar billede watts Nybegynder
26. marts 2004 - 14:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

En trådløs router skal fungere som switch - conn.på alm. router

Jeg skal blot have en pc med trådløst netkort på vores almindelige LAN. Da det ikke er muligt at købe en trådløs switch, går jeg ud fra at løsningen er at købe en trådløs router og koble på den eksisterende LAN-forbindelse. Er dette problemløst eller skal jeg være opmærksom på noget?

Venlig hilsen

Thue
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
26. marts 2004 - 14:56 #1
en trådløs switch findes og hedder et Access Point.
det sætter du bare i din router og vupti, så virker det !
Avatar billede watts Nybegynder
26. marts 2004 - 15:01 #2
Nogle forslag til mærke/model/pris?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
26. marts 2004 - 15:31 #3
det eneste jeg har personlig erfaring med er dette: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=69622

og det virkede som god kvalitet.

jeg var desværre nødt til at sende det tilbage da mit hjem er konstrueret dårligt i forhold til trådløst netværk.
Avatar billede watts Nybegynder
26. marts 2004 - 15:39 #4
Tak for svaret -  ha en god weekend.