Avatar billede lars_munk Nybegynder
28. september 1999 - 05:14 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Læser ikke audio

Hvordan kan det være at min brænder ikke vil læse audio cd´er? Den har tidligere læst audio uden problemer.
Avatar billede voodoo Nybegynder
28. september 1999 - 12:14 #1
prøv at open lyd afspilleren og så kør cden
Avatar billede mega Nybegynder
01. oktober 1999 - 20:33 #2
Har du checket at kablet fra din brænder til lydkortet er sat rigtigt til... hvis det er ikke er det der er problemet så prøv at geninstallere brænder og hvis du har god backup osv. kunne du jo også prøve en geninstallation af windows. Det løser tit et træls problem.
Avatar billede darknight Nybegynder
07. oktober 1999 - 14:30 #3
prøv at open lyd afspilleren og så kør cden.
(eller)
Har du checket at kablet fra din brænder til lydkortet er sat rigtigt til... hvis det er ikke er det der er problemet så prøv at geninstallere brænder og hvis du har god backup osv. kunne du jo også prøve en geninstallation af windows. Det løser tit et træls problem.
Avatar billede gnarf Nybegynder
03. november 1999 - 08:49 #4
Gad vide om folk her har svaret rigtigt og så bare ikke fået point, eller om spørgsmålet ikke er blevet besvaret :)
Avatar billede lars_munk Nybegynder
01. februar 2000 - 01:35 #5
ja, det blev vist en hovsa-løsning:)