Avatar billede mtholm Nybegynder
26. marts 2004 - 11:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problem med import i oe 6

Hej

Jeg har taget backup af dbx filerne på en gammel computer som kørte oe6, og skal nu have dem ind på en ny computer som kører oe6.

men det virker ikke. den kan godt importere mappe navnene, men indeholdet kommer ikke. har så prøvet at kopiere filerne ind i mappen manuelt, men dette gør bare at den skriver hvor mange mails der er i hver mappe, men når man trykker på mappen forsvinder tallet og mappen er tom.

har set på den fil som hedder cleanup.log at den betragter filerne som waste ?

hvad kan jeg gøre... skal simpelthen bruge det ...!

På forhånd tak.

/Mark
Avatar billede mtholm Nybegynder
26. marts 2004 - 12:02 #1
Slet ingen som kan hjælpe
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. marts 2004 - 10:02 #2
Har du det stadig liggende på din gamle computer? Hvis du har, så gå i din indbakke, gå i filer - eksporter - meddelelser - gem dem. Og så kan du importere dem på din nye computer. Det samme kan du gøre med de andre mapper. Du kan også eksportere både dine konti og dit adressekartotek. Gå i funktioner - konti - fanebladet post - marker din konti - klik på eksporter. Adresser - gå i adresser - filer eksporter - gem. Og så kan du efterfølgende gøre det modsatte ved at importere. Spørg igen hvis der er noget du er i tvivl om.