Avatar billede bexio Nybegynder
26. marts 2004 - 09:46 Der er 2 kommentarer

Kan man lave en "bat" eller en anden slags fil der ændre i IE6

Jeg vil godt vide om man kan lave en nemt kørende fil der ændre i opsætningen af IE6. F.eks. sæt størrelse af temperary internet files, slette alle cookies og sætte den til at "kontrollere nye versioner af offline internet sidder" ved hvert besøg m.m.
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. marts 2004 - 10:26 #1
Mappestørrelsen af midlertidige internet filer er nemmest at stille i internetindstillinger-generelt-indstillinger. Ang det andet, kopier det her ind i kør:c:\windows\system32\cleanmgr.exe /dc /sageset: 1
c:
cd \
cd c:\windows\prefetch
del *.* /q

Og når du har valgt, så laver du en ny genvej på skrivebord hvor du kopierer det her ind
c:\windows\system32\cleanmgr.exe /dc /sagerun: 1

c:
cd \
cd c:\windows\prefetch
del *.* /q
Så har du et effektivt oprydningsprogram;)
Avatar billede bexio Nybegynder
29. marts 2004 - 13:20 #2
ja men jeg ville gerne havde en fil jeg kunne lave standard der ville virke på alle pc'er på netværket, samt med alle diverse indstillingerne