Avatar billede snowman71 Nybegynder
26. marts 2004 - 08:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af felt i Notes database

Hvordan tilføjer man lige et ekstra felt i en Notes database?
Avatar billede jogii Nybegynder
26. marts 2004 - 09:09 #1
Det kræver en Domino Designer. Når du åbner en database i Designer, så finder du "Forms", rediger en formular og til føj et felt på formularen.
Avatar billede snowman71 Nybegynder
26. marts 2004 - 13:59 #2
Tak for hjælpen!
Avatar billede carambola Nybegynder
27. marts 2004 - 16:03 #3
Det allerede givne svar er korrekt. Jeg vil dog tilføje at det måske burde være en god ide, at købe en "Notes for Dummies" bog eller tage et grundlæggende kursus i Notes, idet dit spørgsmål kunne tyde på, at du har brug for lidt mere hjælp end som så.
Avatar billede snowman71 Nybegynder
27. marts 2004 - 17:28 #4
Carambola: Hvor er du venlig! :o) Jeg tror nok at det går! Jeg har efterhånden selvlært mig selv en del om Notes, men har ikke tidligere haft brug for at oprette ekstra felter.

Så hvis der er noget jeg kan hjælpe med, skal du endelig sige til!!
Avatar billede carambola Nybegynder
29. marts 2004 - 23:32 #5
He, he... 1-0 til dig  ;-)

Det kan kun glæde mig, at der nu er en Notes entusiast/udvikler mere.
I øvrigt kan jeg også anbefale at finde yderligere Notes/Domino information på:
http://www-10.lotus.com/ldd/46dom.nsf/
http://www-136.ibm.com/developerworks/lotus/

:-D
Avatar billede zoomtek Nybegynder
31. marts 2005 - 23:34 #6
Skriv til mig - info@zoomtek.dk - jeg kan lære dig alt om design i lotus