Avatar billede nesluop Nybegynder
26. marts 2004 - 08:44 Der er 3 kommentarer

Har lavet egen IRC server - HJÆLP mig

Jeg har lavet min egen server. Please, er der ik nogen som vil hjælpe mig med og gøre den populær? bare join:
Description: poulsen.duffmann.com
Servername: poulsen.ircxpro.com
Port: 6667
Og så channel: #Poulsen
Please join den, vil se om det virker! og fortæl det til dine venner!
Avatar billede tubber Juniormester
26. marts 2004 - 08:53 #1
Det er altså ikke lige sådan at gøre den populær, for det første så skal der en temmelig god inet forbindelse til for at kunne klare en "Populær" server.....
For det andet skal din server have noget at tilbyde, og DU må ikke bare ligge filer og sådan noget ud med bots da det er ulovligt.......så det er temmligt svært at gøre en server populær bare sådan......

En måde at gøre en server populær er ved at lave en server som er koblet på et andet irc netværk, og hvor du så har din kanal (undskyld jeg siger det med #Poulsen duer ikke, du skal finde et navn som fanger og som folk får når de søger), på din kanal hoster du på din server en bot til channel managment og den skal kører stabilt og fejlfrit.......når folk der besøger din kanal ser dig og botten kører fejlfrit og stabilt så kommer de over på din server.........

/Tubber
Avatar billede Jesper Novice
27. maj 2004 - 00:17 #2
Nu er det vel også sådan at der som sådan ikke er et spørgsmål i det der - men nærmere bare en opfordring/reklame for en tjeneste.

Ud over det så får jeg den her fejlmelding:
Unable to connect to server (Can't assign requested address)

Så den holder ikke mester :P
Avatar billede dundee Nybegynder
20. marts 2005 - 18:27 #3
Connecting to poulsen.ircxpro.com (6667)
-
* Unable to connect to server (Can't assign requested address)
-