Avatar billede spillevende Nybegynder
25. marts 2004 - 21:53 Der er 2 kommentarer

Hvordan repeater jeg en Wireless SMC router med D-link 700AP?

Jeg har en SMC router koblet på en FWA linie, men den kan ikke række langt nok med det wireless signal. jeg vil repeate signalet og har købt en D-Link DWL 700AP Accesspoint/Repeater. hvad skal jeg bruge af informationer for at repeate signalet, og hvordan gør jeg?
Avatar billede kuklinski Nybegynder
26. marts 2004 - 16:11 #1
Du kan montere en ekstern Antenne... eller køb en AP mere som du intillere til at være en repeater. (D-Link 900 plus)har denne funktion.
håber at det kan hjælp dig :D
Avatar billede spillevende Nybegynder
27. marts 2004 - 14:00 #2
§:o) jeg har nok formuleret mig lidt forkert. det jeg mangler at vide, er hvilke informationer jeg skal taste ind i DWL-700AP og hvor de skal tastes ind (og hvor jeg kan finde disse informationer) jeg kunne forestille mig at Repeateren skal kende Routerens MAC adresse og IP, men er ikke sikker på hvordan dette skal sættes op. Håber dette kan lade sig gøre §:o)