Avatar billede dream-zone Nybegynder
25. marts 2004 - 20:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Har virklig brug for hjælp.

Jeg her købt trådløs internet i dag...og jeg fatter det virlig ikke, har ringet til en masse hot-lins men de ved ikke hvordan jeg skal opsætte det. Hvis bare der var en person som kunne fortælle mig det PÅ DANSK *s*. Jeg har webspeed (tdc), min trådløs pakke består af en kasse med en antenne på som hedder all0186 (allnet) og en ups som skal modtaget sinalet (allnet all0183p) har en compaq presariom 2100 med windows wp. har sat det til og installeret driveren men men men det funker ikke jeg skal trykke 192.168.1.1 også skal jeg skrive et kode ord det gør jeg men der sker ikke noget ik andet end den spørger mig igen.
På manualen står der All 0186, 802.11b wireless router... håber der en en person som som kan hjælpe mig. du kan evt for mit nummer så kan jeg ringe hvis det er letter. der er forresten også 3 lamper som lyser/blinker 1 Pwr (lyser konstant) 2 status (lyser konstant) 3 Act (blinkr) jeg har hørt mit net kabel ind i Wan porten. men det virker ik. håber jeg kan få noget hjælp. Hilsen den forviret
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2004 - 21:15 #1
Hey

Får du login screen frem ved http://192.168.1.1 HAR du samlet din lokale side (mellem accesspoint og din PC) korrekt.

Tjek eventuelt, om du taster det rigtige password ind, tjek for store/små bogstaver etc.
Tjek desuden, at din browser accepterer cookies. (Internet Explorer -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> Klik på Standardniveau, og træk skiven ned på "Mellemlav".)
Avatar billede dream-zone Nybegynder
25. marts 2004 - 21:20 #2
Må jeg ikke ringe dig op? forstår det bedre så.
Avatar billede dream-zone Nybegynder
25. marts 2004 - 21:27 #3
hvor finder jeg mit password?
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2004 - 10:52 #4
Hey igen

password står højst sandsynligt i din manual. Er muligvis "1234".
Du er velkommen til at ringe til mig, men er først på kontoret fra på mandag.
Kontakt oplysninger kan du finde på www.nsec.dk

Med venlig hilsen

Michael Svendsen
Newage Security
www.nsec.dk