Avatar billede mnv Nybegynder
06. februar 2001 - 12:24 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Webhotel

Er der nogen der har forslag til et gratis webhotel hvor man har min. 10 meg. og adgang til alle script\'s.
Avatar billede disky Nybegynder
06. februar 2001 - 12:25 #1
www.infopaq.com

nu siger du alle scripts. desværre kan du ikke bruge JSP (som er det sejeste)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. februar 2001 - 12:25 #2
www.freepaq.dk

Jeg bruger dem selv til www.rondefisker.dk

Det kører såmen ganske godt :-)

NanoQ
Avatar billede disky Nybegynder
06. februar 2001 - 12:25 #3
www.infopaq.dj skulle det havde været
Avatar billede disky Nybegynder
06. februar 2001 - 12:25 #4
arg, www.infopaq.dk !!!
Avatar billede mnv Nybegynder
06. februar 2001 - 12:27 #5
Har i andre end det????
Avatar billede disky Nybegynder
06. februar 2001 - 12:28 #6
ja du betaler for et webhotel, så slipper du også for reklamer.
www.azero.dk

eller hvis du vil have JSP

www.levonline.com
Avatar billede benny.dk Nybegynder
06. februar 2001 - 12:28 #7
Hvis du vil kører med databaser er www.f2s.com et godt valg.
Avatar billede mnv Nybegynder
06. februar 2001 - 12:29 #8
Man skal kunne uploade med FTP og det skal være dansk, man behøves ikke have eget domæne
Avatar billede disky Nybegynder
06. februar 2001 - 12:30 #9
dit webhotel hos din udbyder
Avatar billede mnv Nybegynder
06. februar 2001 - 13:22 #10
Ja, men det er ikke til mig selv så jeg kan ikke bruge det hos min udbyder
Avatar billede drawn Nybegynder
07. februar 2001 - 09:03 #11
der findes også www.brinkster.com - Der kan du bruge ASP samt Microsoft Access.

Eller www.webjump.com - Hvor der er 25 mb plads til rådighed..

Håber det kan bruges.. :)

- Drawn
Avatar billede mnv Nybegynder
07. februar 2001 - 09:48 #12
Til drawn
Er det reklame fri?????????
Avatar billede dwal Nybegynder
07. februar 2001 - 13:39 #13
kan man ikke også bruge www.trab.dk?????
(subdomæne) - men så køb et pege domæne!
Avatar billede {darklord} Nybegynder
07. februar 2001 - 21:48 #14
www.whitehat.dk (uendelig plads og ingen reklamer gratis)Desværre ingen ftp :(
ellers mega fedt
ellers er www.f2s.com fint
eller www.trab.dk
eller www.xoom.com
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. februar 2001 - 01:52 #15
Avatar billede mnv Nybegynder
08. februar 2001 - 07:34 #16
Ja, der har været en hacker på trab.dk så de åbner ikke igen før de har fundet ham!!!!
www.web-sale.dk er jo ikke gratis
Avatar billede dwal Nybegynder
08. februar 2001 - 12:07 #17
det har jeg faktisk læst om!
bittert!!!

www.wannafind.dk - skide billige!
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. februar 2001 - 12:17 #18
dwal>  Hvad hvis man skal have adgang til ASP, PHP, MySQL og Access database?
Avatar billede coinz Nybegynder
06. marts 2001 - 15:03 #19
jeg mener scannet tilbyder alle scripts og det er også okay billigt. tjek det www.scannet.dk
Avatar billede mnv Nybegynder
07. marts 2001 - 07:20 #20
Ja du har ret, men da det ikke er mig selv der skal bruge det, skal det være gratis
Avatar billede drawn Nybegynder
07. marts 2001 - 16:36 #21
mnv

Halløjsovs.. Hvis du skal have et billigt domæne, skal du købe det hos freepaq.dk ..

Jeg har selv købt undertakers.dk - hehe, men det er snart et halvt år siden.. Jeg har endnu ikke fået regningen.

derefter har jeg en java kode, som fjerner deres top-banner..

Så kan du lægge alle dine html filer, på freepaq\'s server. Og oprette en database på www.trab.dk - Derefter smider du alle dine database baserede filer på trab, og linker dertil.

Det er både billigt og godt :) - Dog er freepaq en del hurtigere end trab.dk ..

Du kan også skifte helt til MySQL databaser.. Dvs. at du kan bruge freepaq til det hele..
Den eneste forskel er, at du ikke kan bruge headers, pga. deres top-banner.. Så det er kun de linjer i toppen der skal baseres i <body> ..

Og så kører det :)

Du kan også nøjes med et subdomæne.. ditnavn.firma.dk .. eller whatever :)

Du kan finde nogle gode dubdomæner på:
www.trab.dk , www.whitehat.dk , www.f2s.com ..

håber det kan bruges..:)

- Drawn
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. marts 2001 - 22:01 #22
Trab.dk er da åben nu..
Avatar billede mnv Nybegynder
09. marts 2001 - 08:54 #23
Ja, men jeg er da tilfreds med trab, da den kører i gen.
Avatar billede drawn Nybegynder
09. marts 2001 - 14:39 #24
nu får du fanme godkendt de svar..!
Avatar billede drawn Nybegynder
09. marts 2001 - 14:39 #25
admin ?