Avatar billede jhorlyck Nybegynder
25. marts 2004 - 15:26 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

W2K initierer forsøg på MS-Word opdatering - uden Word kører.

Win 2000 på bærbar Dell.
På ét af de tre brugernavne sker der følgende:
Når Windows explorer kører og man klikker på et eller andet med net, f.eks. på "My Network Places" eller browse ved "map network drive", starter Micosoft installer og forsøger at installere MS Word 2000 SR1.
Fejlen optræder også, når ingen Office produkter kører.
MS Word 2000 er fuldt installeret med alt installeret på HD.
Fejlen optræder ikke i de andre brugernavnne.
Avatar billede systemkonsulenten Nybegynder
28. marts 2004 - 18:16 #1
Lyder som fejl i registry. det letteste er at slette denne brugerkonto og oprette den igen. Husk at kopiere evt. dokumenter til anden folder inden du sletter!
Avatar billede jhorlyck Nybegynder
28. marts 2004 - 20:18 #2
Den løsning har jeg også overvejet; men jeg vil gerne undgå det.
Det er et stort arbejde.
Avatar billede systemkonsulenten Nybegynder
28. marts 2004 - 20:49 #3
Hvorfor stort arbejde? det bør da ikke tage lang tid... jeg tror det bliver svært at finde fejlen i registry. jeg har før set disse underlige fejl med office pakken når der er flere brugerkonti på samme pc. Det kan meget vel skyldes manglende rettigheder. Måske kan problemet løses ved at melde brugeren ind i pc'ens Administrator gruppe.
Avatar billede jhorlyck Nybegynder
01. juli 2004 - 20:35 #4
Undskyld min sene melding: Jeg slettede brugerkontoen og oprettede den igen (efter den nødvendige back-up). MEN: det bevirkede, at alle microsoft programmer skulle geninstalleres. D.v.s. jeg skulle bruge en del tid.
Så jeg besluttede at reformatere og installere XP fra bunden og derefter alt det andet.
Avatar billede jhorlyck Nybegynder
01. juli 2004 - 20:35 #5
afsluttet