Avatar billede mranders Nybegynder
25. marts 2004 - 12:16 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

problemer med at finde job

Jeg er 19 år og bosat i århus og prøver at finde et job. Jeg har ikke den store erfaring da jeg lige er færdig i gymnasiet, jeg har arbejdet som vikar indtil nu, men af en eller anden grund er de ligepludselig stoppet med at finde arbejde til mig. Jeg har virkelig brug for et job, og søger egentlig ikke efter en speciel type job, ville helst arbejde i butik, men da jeg ikke har erfaring med dette, er det meget svært at komme ind. Jeg har dog arbejdet i føtex da jeg var 17, men de fleste steder regner ikke dette som relevant erfaring. Er der nogen der har nogle ideer til hvordan jeg kan få noget arbejde, eller endnu bedre nogen der har noget ?

Det behøves ikke være it-relateret job, men kunne bestemt også være interresant, jeg hjælper pt. www.musicon.dk med opbygning af deres side. Der har jeg stået for deres konkurrence system og event system. Siden er opbyget i MySQL, javascript og ASP.

Håber nogen kan hjælpe mig med ideer eller evt. jobs.

Tak på forhånd.

Anders Nørløv Berthelsen
Avatar billede cad_service_aalborg Nybegynder
25. marts 2004 - 21:20 #1
Prøv at ringe til Lykkeskolen. De mangler tit en vikar til undervisning.
Avatar billede skhg Nybegynder
06. april 2004 - 01:30 #2
Hvis du lige er færdig på gymnasiet og godt kan lide at stå i butik osv, hvorfor søger du så ikke i første omgang som elev? der er jo mange steder man kan få elev jobs, har set at f.eks. Fona søger tit elever.
Avatar billede razor Nybegynder
06. april 2004 - 10:21 #3
Hvad kan du?
Avatar billede mranders Nybegynder
06. april 2004 - 12:38 #4
razor, hvad mener du med hvad kan jeg ?

skhg, om et eller to år regner jeg med jeg skal læse på universitetet, så jeg tror ikke de vil tage mif som elev, eller vil de ?
Avatar billede skhg Nybegynder
06. april 2004 - 16:06 #5
hvis elevpladsen varer 2 år kan du vel godt .. nu ved jeg så ikke så meget om hvor længe sådanne pladser normalt skal vare men du kan læse på Fona's hjemmeside om deres læreplads som varer 2 år (9 ugers skole og resten i butik) http://www.fona.dk/usr_uploads/FONAsiteomelever.pdf
Avatar billede mranders Nybegynder
06. april 2004 - 16:09 #6
ok, men som sagt har jeg gymnasiet, de kræver handelsgymnasie, HHX osv.