Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
25. marts 2004 - 11:02 Der er 3 kommentarer

Lydstyrke - Wave

Hej!

Inde i lydstyrke på computeren.. kan man jo skrue op og ned for de forskellige ting.. 'Lydstyrke, Wave, SW Synth osv' men min 'Wave' lydstyrke falder hele tiden ned.. altså ikke efter hver mp3 jeg spiller.. det er ligesom om den gør det når det passer den.. :) Hvad gør jeg galt?

Er der evt et andet program jeg kan bruge til at styre lyden og sætte 'Wave' lydstyrken fast så den ikke kan falde?

Tak.

/Anders
Avatar billede llgpublic Nybegynder
25. marts 2004 - 11:45 #1
Lyder til at det kan være pga. dit winamp, winamp samt Widows Media Player er linket til din wave lydstyrke og ændres den igennem et af disse programmer, ændres den også gennem styringen af lydstyrke. Sker dette vilkårligt, altså kan du køre den dropper ned når du høre musik eller ?
Avatar billede davy Nybegynder
03. april 2004 - 09:34 #2
Hi hemmingsen69

prov at reinstaller din driver til lyd kort

davy
Avatar billede llgpublic Nybegynder
26. april 2004 - 10:32 #3
Hvad så Anders, fandt du ud af det ?