Avatar billede rango Nybegynder
25. marts 2004 - 10:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan man få et domain til at pege på sin egen "dynamiske-IP"?

Hejsa folkens!
Jeg har med stor glæde brugt AnalogX til at oprette midlertidige sider via den IP min maskine har! (som er dynamisk)

Kan jeg få eller registrere et dk domain således, at det automatisk kommer til at pege på den IP min maskine har?
Avatar billede flyhigh Nybegynder
25. marts 2004 - 10:37 #1
nej, skal være statisk.
Avatar billede agermose Nybegynder
25. marts 2004 - 10:39 #2
hvis din udbyder (domæne hoster) ikke selv tilbyder at arbejde med dynamisk opdatering, så kan du måske prøve med at lave en CNAME til dyndns.org (eller andre dyn. dns udbydere) og se om du får et brugbart resultat ud af det.

Mvh
Jan Agermose
Avatar billede syvon Nybegynder
25. marts 2004 - 11:01 #3
Avatar billede rango Nybegynder
22. maj 2004 - 06:21 #4
oki takker for budene! (Kan jeg lukke dette spørgsmål eller hvorledes kan jeg få afviklet dette pointregnskab) ;o) ?
Avatar billede agermose Nybegynder
22. maj 2004 - 06:57 #5
fint med mig
Avatar billede rango Nybegynder
28. maj 2004 - 18:12 #6
Til Syvon & Agermose! Kan I ikke poste et svar istedet for en kommentar, så jeg kan fordele mine point :o)

Underligt man ikke kan tildele sine point til folk, som kun har sendt en kommentar - det er jo ikke smart! (man burde kunne give pointene til dem som enten har kommenteret eller svaret... som her kan jeg kun p.t. give maxweb.dk pointene, og hans svar førte mig ikke synderligt videre i teksten :o)

Så please post et svar i to :o)
Avatar billede rango Nybegynder
05. marts 2005 - 15:21 #7
Nå, Maxweb bliver den heldige denne gang :) - en skam I to andre ikke fik svaret tilbage :) ...desuden er Maxweb's svar nu heller ikke helt forkert :)