Avatar billede rocksound Nybegynder
25. marts 2004 - 00:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

blæser i front? eller i bag?

Hei,

Jeg har en ThermalTake temperaturstyret blæser og et nyt Aopen kabinet.
Hvor skal jeg montere blæseren?
I fronten så den laver cirkulation i hele kabinettet?
Eller skal jeg montere den i bag, så den suger den varme luft ud?

Jeg har tænkt på at gøre det sidste, da det nu er en temp. styret blæser, og så anskaffe mig en <21 db Papst blæser til at sørge for luftcirkulation.

Nogle der har et godt råd?
Avatar billede dumazz.dk Nybegynder
25. marts 2004 - 00:25 #1
Jeg har placeret mit i bag, da den som du nævner suger og ikke blæser, det er det mest optimale...
Avatar billede rocksound Nybegynder
25. marts 2004 - 00:27 #2
et meget udførligt svar, det vil jeg gerne give 10 point for :)

det vil jeg også gøre, det virker som det mest fornuftige
Avatar billede jara06 Nybegynder
25. marts 2004 - 00:35 #3
har en foran, to bagi, en lille foran to diske og self en til hver cpu ..
virker fint, ikke ret støjende og har lavet lille kontrolpanel i front hvis jeg kan skrue op og ned individuelt .. :)
Avatar billede grandahl Nybegynder
25. marts 2004 - 09:28 #4
havde du ik kun 5 points tilbage
Avatar billede rocksound Nybegynder
25. marts 2004 - 09:55 #5
så så.. rolig nu.. jeg lukkede alle mine spørgsmål, er stadig ny her, så jeg vidste ikke jeg kunne få mine point igen

og så er det emne vidst også diskuteret nok nu