Avatar billede birne Nybegynder
24. marts 2004 - 19:38 Der er 1 løsning

problemer med tastatur

Hej, jeg har et lille problem, som egentlig er monster trælst.
Når jeg sidder og gamer diablo II, og fx skal skrive til folk så hakker det helt vildt når jeg skriver for hurtigt, dvs jeg skal skrive h    e    j altså vildt langsomt, ville bare høre om der var nogen løsninger på dette problem... jeg har prøvet at geninstallere spillet men det hakker stadig, har også rigtig dårlig fps. Jeg kører med en athlon 1900xp processor, asus a7v333 bundkort og 256mb ddr 2700 ram, gforce2 mx400 grafikkort jeg har ikke altid haft dette problem, men det er noget der kommet ligeså stille... ville bare høre om nogen kendte til problemet, og om man kunne få en slags booster eller noget? ville bare være super hvis i havde en løsning, har også prøvet med nyt keyboard... Men jeg har ingen problemer når jeg skriver med numpad, så ka jeg bare skrive hurtigt ;) det her er meget vigtigt så jeg giver gode point for et svar...
Avatar billede birne Nybegynder
30. maj 2004 - 10:10 #1
Nå fik det ordnet ved at geninstallere hele lortet;)