Avatar billede starhand Nybegynder
24. marts 2004 - 16:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mouseover visible

Hejsa

Jeg har en masse knapper med forskellige lyde der startes når jeg fører musen over. Samtidig vil jeg dog gerne have at der vises et forskelligt billede til hver lyd.
Er der en let funktion til dette. Jeg havde håbet på f.eks.
on (rollOver) {
    _12_bmp._visible = true;
}
Men det virker desværre ikke.
Avatar billede _k Nybegynder
24. marts 2004 - 16:36 #1
Ideen er ellers rigtig nok!

Er mc'et _12_bmp på stagen samtidig med knappen? Og har du husket at gøre det "usynligt" først?
Avatar billede pyroman Nybegynder
24. marts 2004 - 16:55 #2
...og du skal huske at dit billede skal have instance navnet "_12_bmp"
Avatar billede starhand Nybegynder
24. marts 2004 - 17:30 #3
Takker, det var det sidste der var problemt, så pyroman må gerne sende en anmodning.
Avatar billede pyroman Nybegynder
24. marts 2004 - 17:32 #4
anmoder om tilladelse til at modtage point for rigtig besvarelse... :)
Avatar billede starhand Nybegynder
24. marts 2004 - 18:01 #5
Værsgo
Avatar billede starhand Nybegynder
24. marts 2004 - 18:01 #6
Og... værsgo