Avatar billede jespernielsen Nybegynder
24. marts 2004 - 13:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

E-mails fra periode forsvundet

En kollega har oplevet at e-mails fra en periode på et par uger er forsvundet fra hendes inbox i Outlook.

Nu har en anden kollega også oplevet et "gab" i sine mail, dog indenfor et større tidsrum, så derfor må jeg nu til bunds i hvorfor.

Vi kører en Exchange 5.5.

Nogle der har oplevet det samme?

PS: Vi har flyttet page-filen på exchange-serveren sidste uge, kan det have en betydning?
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 22:49 #1
Jeg har ingen forstand på exchange server delen, og ved derfor ikke hvad page-filen er, men jeg ved, at der er en visning, der hedder Last seven days, d.v.s at der kun vises mail for de sidste 7 dage, og det kunne være det der var sket. Viewet bør vel som minumum stå på valget - messages
Avatar billede jespernielsen Nybegynder
22. juni 2004 - 15:12 #2
Fandt aldrig ud af hvad det skyldes, men har det mistænkt for at hænge sammen med hvis du kører to forskellige sprogversioner af Outlook op mod Exhcange.