Avatar billede mengo Nybegynder
23. marts 2004 - 21:53 Der er 1 løsning

Zyxel 2we

Jeg har et skummelt problem. Jeg har en ftp server kørende, og forwardet de rigtige porte m.m. men kan ikke connecte til ftp'en medmindre et eller andet program på serveren opretholder en forbindelse til nettet. dvs, hvis jeg har mirc åben, kører min ftp server fint, så snart jeg lukker msn, icq eller irc duer den ikke
Jeg kunne jo bare have en af de ting kørende, men det er jeg ikke interesseret i.
Har prøvet alt, undtaget at skifte selve routeren, og vil egentlig bare høre om andre har været ude for det samme, med deres Zyxel routere?? og hvordan de har lyst problemet.

I behøver ikke komme med en masse forslag om firmware upgrade, kabel skiftning, en anden ftp deamon, en anden port m.m. .. har været det igennem:-))  men hvis en lige har den gyldne løsning så fyr den af.
Avatar billede mengo Nybegynder
07. december 2005 - 21:24 #1
lukket