Avatar billede cgleerup Nybegynder
23. marts 2004 - 18:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Spyware remover

Findes der et rigtigt godt freeware program til at fjerne spyware realtime eller ved særlig kørsel. Det skal gerne lave en regclean også..
Avatar billede espersen Novice
23. marts 2004 - 18:56 #1
se her : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

Brug Spybot og AdAware i en kombination

Men glem ikke at forebygge : her kan jeg anbefale IE SpyAD kraftigt !
Avatar billede espersen Novice
23. marts 2004 - 18:56 #2
Avatar billede arlet Juniormester
23. marts 2004 - 19:21 #3
Avatar billede azer Nybegynder
23. marts 2004 - 19:38 #4
LAD VÆRE MED AT BRUGE SPYWARE FRI PROGRAMMER ALTSÅ DEM DER SKAL FJERNE SPYWARE DE ØDELÆGGER ENS COMPUTER I DE FLESTE TILFÆLDE!!!
Avatar billede arlet Juniormester
23. marts 2004 - 19:41 #5
azer -> Det her har du vist ikke meget forstand på!!

Ingen af de programmer, der er nævnt her ødelægger noget som helst på computeren
Avatar billede espersen Novice
23. marts 2004 - 20:14 #6
azer -> det er ikke korrekt.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
24. marts 2004 - 18:55 #7
Næh enig, AdAware og SpyBot giver da ikke problemer. Har kørt med dem siden de kom på banen..
>>azer hvad er det for problemer du er rendt ind i ??

Mht "fjernelse realtime", er IE SpyAD nok det nærmeste du kommer det værktøj du efterlyser.. Men du kan IKKE nøjes med IE SpyAD alene.

Både AdAware og SpyBot tjekker din registreringsdatabase når du scanner for skrammel. Du kan være evigt forvisset om, at er der noget skrammel, skal programmerne nok finde det :)
Avatar billede espersen Novice
24. marts 2004 - 23:50 #8
SPyBot har desuden en Immunisér-funktion som også skal anbefales ! : det sørger for lidt extra sikkerhed...
Avatar billede espersen Novice
05. oktober 2004 - 17:04 #9
hvordan går det ?  husk at acceptere et eller flere korrekte svar