Avatar billede balstrup Nybegynder
23. marts 2004 - 09:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TCP Header - Skeeter og Bubba

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig hvad Skeeter og Bubba bruges til i en TCP headers Option felt nr. 16 og 17???

Hvis der er nogen der kender baggrunden for at kalde dem Skeeter og Bubba, vil jeg også meget gerne vide det.

Der er 15 point til hver af spørgsmålene.
Avatar billede scheea2000 Nybegynder
23. marts 2004 - 10:23 #1
Her er både hvad de bruges til og historien bag fra en af Stev Knowles kollegaer...:

http://www.postel.org/pipermail/internet-history/2001-November/000071.html
Avatar billede balstrup Nybegynder
23. marts 2004 - 10:46 #2
tak skal du have