Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2004 - 22:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Database site, kontant betaling

Jeg søger en person/lille firma til at lave en database side til mig. Den skal fungerer på samme måde som "Windows stifinder"
Det er en Side om model banner og tilbehør.
Løn efter aftale..
Avatar billede keysersoze Guru
22. marts 2004 - 22:56 #1
kim@soze.dk / www.soze.dk

husk - der må ikke både udloves point og anden form for betaling
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2004 - 23:01 #2
Jamen så ikke nogen point... skal jeg så lukke det, og åbne igen uden point..?
og er du intereseret i jobet?
Avatar billede keysersoze Guru
22. marts 2004 - 23:08 #3
du kan bare lave et svar selv og acceptere det...

Du er selvfølgelig velkommen til også at se om der er andre der kan løse det opgave - det er jo ikke sikkert vi kan blive enige om noget ;)

du fortæller ikke så ekstremt meget om opgaven, men umiddelbart lyder det da som noget jeg godt kan klare at lave - så hvis du kan kontakte mig via mail eller MSN på kim@soze.dk eller ICQ 32036024 kan vi da prøve at snakke om det
Avatar billede drengen Nybegynder
22. marts 2004 - 23:59 #4
lausass, det lyder som en god lille opgave som jeg gerne vil løse.
Du er meget velkommen til at skrive eller ringe til mig, så kan vi snakke ydeligere sammen om løsningen.

Venlig hilsen
Kim Andersen

e-mail: kimandersen@grouptown.dk
tlf: 61704087
Avatar billede swaxi Nybegynder
23. marts 2004 - 01:10 #5
jeg vil gerne give dig et tilbud, hvis du lige vil skrive 10 linier om projektet.
smid mig en mail :
info@kyberfabrikken.dk
Avatar billede fagerholt Nybegynder
23. marts 2004 - 09:49 #6
Jeg vil da også gerne gøre opmærksom på at jeg kan løse opgaven på fornuftig vis. Evt. kan data gemmes i et xml-dokument, så databasen kan undværes (billigere hosting). Jeg har erfaringer med dette ifm udvikling af et CMS.
Jeg kan kontaktes på fagerholt@ofir.dk
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2004 - 11:26 #7
Sådan er det...

Det er en side om en hobby butik.
Han har en meget stor database med modelbaner + postkort.
Design + struktur er på plads, så det er ren database og opbygning.
Kunden skal selv kunne opdaterer siden med tekst og billeder.

Hjemmesiden:

Forside ( index ) + 8 flotte undersider, ellers ren praktis database..

Skriv et tilbud til mig eller skriv hvis der er spårsmål
Avatar billede drengen Nybegynder
23. marts 2004 - 11:46 #8
Hej lausass

Jeg vil gerne løse opgaven for 3.000 kr, måske mindre.
Som sagt, ring eller skriv, så taler vi videre om det.

Venlig hilsen
Kim Andersen, Datalogistuderende

E-mail: kimandersen@grouptown.dk
Tlf: 61704087
Avatar billede jinxit Nybegynder
23. marts 2004 - 12:30 #9
Det lyder som en overkommelig opgave :o)

Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig, så kan vi kigge nærmere på det.

Mvh,
Erik K. Aarslew-Jensen
E-mail: erik@irole.dk (MSN) / ICQ 83193411
Avatar billede thb Nybegynder
23. marts 2004 - 14:38 #10
Jeg er også interesseret :)

hemberg@tdcspace.dk (msn)
152970645 (ICQ)

Thomas
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2004 - 15:00 #11
En kort lille brifing..

Først tak for den store interesse..
Jeg skal mødes med "drengen Kim Andersen" i morgen aften og hvis vi finder frem til en løsning løber han med opgaven..
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 19:53 #12
et svar
Avatar billede drengen Nybegynder
24. marts 2004 - 19:54 #13
et svar
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 19:54 #14
drengen Kim Andersen" laver siden, men kan ikke få point + penge så slut her fra, og tak..