Avatar billede deliveryboy Nybegynder
22. marts 2004 - 22:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ekstern harddisk

Jeg har en firewire ekstern harddisk, min computer har virket fint, med HDD'en men nu pludselig vil den ikke vise mit drev under denne computer eller andre steder. Jeg kan godt nok hører når jeg sætter den til så kommer den der ding dong lyd som om der er noget der bliver sat i...
Avatar billede deliveryboy Nybegynder
22. marts 2004 - 22:22 #1
Jeg kan også se den under enhedshåntering
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
22. marts 2004 - 22:24 #2
Har den virket før og hvad har du senest lavet med den?
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
22. marts 2004 - 22:26 #3
Prøv at højreklikke denne computer og vælg administrer herefter diskhåndtering.
Kan du se din harddisk der?
og hvad står der om den(Filsystem,type,status)?
Avatar billede deliveryboy Nybegynder
22. marts 2004 - 22:34 #4
Der står System: NTFS Type: Grundlæggende Status: I orden, dvs den ligner alle de andre, og til spiritus jeg har ikke gjort noget eller jo jeg har flyttet den fra en ven og så hjem til mig selv, men alt andet end det virker fint. Og jeg har haft harddisken over i min bærbar hvilket virker fint.
Avatar billede deliveryboy Nybegynder
22. marts 2004 - 22:36 #5
Og når jeg markere den under admin, så kan jeg ikke sige explorer hvilket jeg kan med de andre
Avatar billede deliveryboy Nybegynder
22. marts 2004 - 22:39 #6
Nu prøver jeg at defragmentere den...
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
22. marts 2004 - 22:39 #7
hvad er det for en ekstern harddisk du har?
Det er sådan et slags sølvfarvede kabinet, hvor de bare smider en almindelig harddisk i, plugger den i computerens USB/Firewire og den burde køre?
Avatar billede deliveryboy Nybegynder
22. marts 2004 - 22:41 #8
Jeps og det plejer den også at gøre...
Avatar billede deliveryboy Nybegynder
02. september 2005 - 07:50 #9
...