Avatar billede sander_michelsen Nybegynder
22. marts 2004 - 20:51 Der er 3 kommentarer

styrestystem til server

hvilket styresystem skal jeg vælge til min server. Det er et mindre netværk med 10 computere så det skal derfor ikke koste så meget. alle computerne har windows xp pro. Er der evt en side hvor man kan læse om hvordan opsætninger osv skal være (hvordan jeg griber det an. har aldrig prøvet sådan noget før)
På Forhånd tak
Sander
Avatar billede krohn Praktikant
22. marts 2004 - 21:43 #1
Hvad skal serveren bruges til? Filserver? Webserver? Mailserver?
Avatar billede sander_michelsen Nybegynder
22. marts 2004 - 22:02 #2
den skal bruges til det hele. lagring af film, mp3-filer, teksdokumenter osv. Det skal være så de 10 computeren kan ligge film og musik ind på fælles drev osv.
Avatar billede krohn Praktikant
22. marts 2004 - 22:39 #3
Du kan jo lægge en Linux på den er billig, men jeg har en fil server med OS windows 2000, og min fars firma har jeg opsat en med XP pro
Min webserver køre windows 2003 server, og min mail server køre XP pro