Avatar billede b_2 Nybegynder
22. marts 2004 - 15:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

SQL problemer hos WEB10

Er der andre end mig som har oplevet at hostning og service hos web 10 går støt ned af bakken. I løbet af den sidste månedstid er det blevet mere reglen end undtagelsen at deres sql server ikke kører, og de ignorerer bare en når man åbner kald. Jeg har ellers været meget tilfredse med dem men det spiller altså bare ikke længere.

Hvor skal jeg gå hen for at få driftsikker hostning med php og sql til en rimelig pris??
Avatar billede pytman Nybegynder
22. marts 2004 - 15:18 #1
Jeg har haft samme problemer.. indtil for 1-2 måneder siden kørte det perfekt.. men det er gået ned af bakke...

</Pytter>
Avatar billede bb_maze Nybegynder
01. april 2004 - 13:43 #2
Også her... Men kig evt. inde i deres forum, der er lidt nyt om det...

Læs bl.a. denne tråd: http://www.i-know.dk/spm/2266

HYGGE
Avatar billede b_2 Nybegynder
03. april 2004 - 08:31 #3
Tak bb_maze, lidt klogere - og jeg klapper lige hesten.
Meeeeeen, mener stadig at web 10 var for sløve til at smide dette på deres driftsstatus.
Avatar billede bb_maze Nybegynder
03. april 2004 - 17:45 #4
Meget! Og jeg er også på udkig efter ny host.. Jeg kan ikke bruge web10 til noget som de er nu... Det er svært at drive et forum med en masse brugere når hosten har er så ustabil...

HYGGE
Avatar billede bb_maze Nybegynder
03. april 2004 - 17:45 #5
P.S. Kan fortælle dig at jeg overvejer www.concor.dk

P.P.S. tak for point ;-)
Avatar billede itfree1 Nybegynder
18. april 2004 - 21:21 #6
kig på www.secnet.dk
Avatar billede carlo1 Nybegynder
28. maj 2004 - 11:20 #7
www.b-one.net kører fint og til 9 kr/md er det sgu til at leve med.