Avatar billede thesnapbower Nybegynder
22. marts 2004 - 14:22 Der er 15 kommentarer

ka ikke se min skærm pga. opløsning

jeg har installeret et program som skulle give mig flere frames i sekundet men det den har gjort er at lave min opløsning syg høj!!! jeg kan derfor ikke se skærmen, og kan ikke ændre den tilbage. det jeg spørger om er derfor kan man ikke ændre opløsningen fra bios eller på anden måde når jeg ikke kan se skærmen??? På forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede ird Praktikant
22. marts 2004 - 14:24 #1
genstart i fejlsikret
Avatar billede bad24 Nybegynder
22. marts 2004 - 14:27 #2
Som ird siger. Genstart i fejlsikret tilstand. Men du kunne også prøve at vælige VGA standard. (tryk F8 lige inden windows logoet kommer)

- lars
Avatar billede ird Praktikant
22. marts 2004 - 14:28 #3
var forresten et svar :)
Avatar billede ird Praktikant
22. marts 2004 - 14:29 #4
eller slet dit skærmkort, eller din skærm ved hjælp af Tilføj/Fjern Hardware og genstart.
Avatar billede ird Praktikant
22. marts 2004 - 14:30 #5
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=thesnapbower&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Og husk lige alle de gamle spørgsmål du har der ikke er lukket. Giv enten feedback i dem eller luk dem.

Ikke så svært min ven :))

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede thesnapbower Nybegynder
22. marts 2004 - 14:31 #6
ok men hvis jeg ændrer opløsningen der så er den jo nok ik ændret når jeg starter op normalt... eller hvad?
Avatar billede ird Praktikant
22. marts 2004 - 14:34 #7
jo gør som jeg skriver når du er genstartet i f8
Avatar billede ird Praktikant
22. marts 2004 - 14:36 #8
http://www.eksperten.dk/spm/480418

Husk kun et om samme emne :) Luk det ene
Avatar billede thesnapbower Nybegynder
22. marts 2004 - 14:37 #9
weeeha tror det virker. jeg loggede på som admin og lavede en systemgendannelse og det ser ud til at virke... ellers må i have mange tak for jeres tid
Avatar billede ird Praktikant
22. marts 2004 - 14:40 #10
Husk at lukke spørgsmålet ved at markere navn i boksen til venstre og trykke acceptere
Avatar billede ird Praktikant
22. marts 2004 - 14:55 #11
hmm så smuttede du nok også fra dette *GG*
Avatar billede ird Praktikant
24. marts 2004 - 11:19 #12
Har du brug for mere hjælp?
Avatar billede thesnapbower Nybegynder
26. marts 2004 - 21:04 #13
ja, jeg undskylder meget, men mit internet har været nede de sidste dage. Jeg løste problemet ved at logge ind som admin i fejlsikret og lave en systemgendannelse, det løste problemet. Tak for hjælpen
Avatar billede ird Praktikant
03. april 2004 - 07:32 #14
Husk at lukke spørgsmålet så. Gøres ved at markere navn/navne i boksen til venstre og trykke acceptere
Avatar billede ird Praktikant
06. april 2004 - 08:59 #15
Fik du tid til at droppe lidt feedback herinde eller lukke spørgsmålet evt?